До уваги кам’янчан: новий «сервіс» від «Приватбанку»

“Приватбанк” почав блокувати та примусово закривати рахунки українців, яких запідозрили у купівлі чи продажу криптовалют. Про це повідомили в самому банку, а також інформацію підтвердили клієнти у своїх скаргах на фінансових сайтах.
Люди не розуміють, за що їх карають, повідомляючи, що раніше вже купували крипту із приватівських карток і все проходило успішно.
“Працюю з банком понад 20 років майже зі створення банку, жодних особливих проблем із банком не було. Цього місяця зробив багато операцій обміну з криптовалютою за П2П системою на біржі “Байбіт”, і банк відмовив мені в подальшому обслуговуванні та запропонував повернути кошти. Але я нічого незаконного не зробив”, – заявив один із клієнтів “Приватбанку”.
“Отримав платіж за аффілейт-програмою Aliexpress у доларах трохи менше сотні, переказав 40 $ на електронний гаманець Zenli. Може це порушення? У гривнях отримував кілька переказів на невеликі суми за продаж цифрових товарів. Хоча б пояснили, у чому проблема. І я цього просто не робив би. Навіщо відразу блокувати обліковий запис?” – дивується клієнт “Приватбанку” Ігор.
“Приватбанк” не проводив клієнтських розсилок та роз’яснень щодо оплати криптовалют. У банку неофіційно визнають, що донедавна їх клієнти безперешкодно оплачували зі своїх рахунків криптовалюти, і рішення про блокування ухвалено останніми тижнями. Мотив – вимоги фінмоніторингу.
“Згідно із законом “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом”, банк зобов’язаний забезпечувати виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку та в процесі їх проведення”, – йдеться в офіційному коментарі “Приватбанку” з приводу закриття рахунку .

Новости Днепра