В культурну економіку через сучасні цифрові технології. В Павлограді пройшла безкоштовна креативна програма для молоді

Бачити зорі в буденних калюжах сучасності

Програма називається «Спільно Кемп. Громади». Це 5-денний формат креативної програми для молоді від 10 до 24 років, що побудована на сучасних креативних практиках — дизайн, саунд-дизайн, акторська майстерність, контент-лабораторія від актуальних українських митців та професіоналів сфери креативної економіки. Її реалізовує ГО «Культурна платформа Закарпаття» за підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Організатори відвідали уже понад три десятки міст, містечок та селищ України. Планують відвідати ще 24 громади.

У Павлограді заняття пройшли в школі мистецтв. 

 

 

Вихованці мистецької школи працювали у двох групах:
контент-лабораторія (цифрові технології). Тут вони спробували себе в ролі справжніх дизайнерів сучасного світу. Зокрема створювали аніме на тему: «Здоровий спосіб життя».


У той час інша група працювала в Музичній майстерці, вчились створювати саунд-дизайн, тобто власний творчий саундтрек.

Проте програма не обмежується лише цими двома напрямками. Є ще акторська майстерність, пластика, графічна майстерність.

«Світ стрімко змінюється і економіка майбутнього, бізнес майбутнього — вони меншою мірою базуються на засобах виробництва через ціну та якість і значно більше на території інтелектуальної доданої вартості. І ця інтелектуальна додана вартість вона в культурі, в ідентичності локальній. В тому, що ви бачите навколо себе навіть в буденних речах. Вчитись інтерпретувати їх і створювати з цього товари та продукти з доданої інтелектуальної вартості. Це такий, можна сказати, вхід в професію майбутнього. Те, що сьогодні здається дитячими забавками, завтра інтегруватиме у велику кількість економіки по всьому світу. Ми намагаємось показати дітям ці можливості, при цьому не забуваючи звертати увагу на те, що навколо нас. Навіть у сьогоднішній сумній буденності можна знаходити речі, з якими можна працювати і не тільки заглядатися на захід. Шукати тут власні ідентичності. Целофановий пакет — це не просто пакет, це частина нашої реальності . Це можна переосмислити так, щоб зробити якусь торбу ідентичну і продавати за кордон», — розповідає Денис, член ГО «Культурна платформа.

Всі активності Кемпу направлені на розвиток у молоді конкретних навичок, необхідних для майбутнього: креативність та творче мислення; позитивна комунікація; емоційний інтелект; уміння працювати в команді; вміння вирішувати конфлікти; саморефлексія.

Новости Днепра