У Резерв+ стався збій. У користувачів застосунку виникли проблеми з авторизацією і доступом до власних електронних документів. Цю інформацію підтвердили у Міністерстві оборони.
Проблема виникла із технологією BankID, яка підтверджує особу користувача через банк, в якому людина має рахунок.
Тим, хто все ж зміг отримати доступ до електронного документу, у Міноборони порадили зберегти військовий документ безпосередньо на смартфон у вигляді pdf-файла. Тим, хто отримав електронне направлення на ВЛК, радять зробити скріншот.
«Якщо подали запит на відстрочку або направлення на ВЛК, будь ласка, зачекайте. Також наголошуємо, що люди з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, а також студенти, аспіранти, докторанти можуть більше не подавати запит на продовження відстрочки в Резерв+, документ у застосунку оновиться автоматично», – повідомили у Міноборони.
У відомстві запевнили, що разом з командою BankID працюють на усуненням проблеми.