В «Укрзалізниці» дали новий коментар щодо скандалу з українським військовим, якого виставили в тамбур поїзда «Дніпро – Київ» через неприємний запах. У компанії заявили, що провели внутрішнє розслідування. Про це повідомляє «Дніпро Оперативний», посилаючись на директора філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександра Петровського.
За словами Петровського, провини провідниці в тому, що трапилося, немає. Жінка по 20 годин евакуювала людей з Харкова та наводила лад у переповненому поїзді, проте навіть тоді жодних конфліктів не виникало. Співробітників «Укрзалізниці», як зазначив директор філії «Пасажирської компанії», можуть засмутити хіба що неприємні люди, які заради хайпу приписали їм образу захисника. Військовий сам вийшов із вагона після сварки з пасажирами. Коли стюарди побачили засмученого бійця у тамбурі, запропонували йому місце у вагоні 1-го класу, проте він відмовився.
«Ретельно перевірили ситуацію, переглянули 5 годин відео з камер у потязі, щоб переконатись: словесна перепалка трапилася між пасажирами ще навіть до того, як стюард підійшла перевіряти квитки. Навпаки, коли стюарди помітили засмученого військового вже в тамбурі — кілька разів зупинялися, пробували заспокоїти, пропонували місця у вагоні 1-го класу. Про те, що саме засмутило воїна, він не повідомляв. Наполягати і допитуватися вважали некоректним», – пише Петровський.
Щоб не допустити повторення неприємної історії, стюарди та провідники «Укрзалізниці» пройдуть тренінги з надання психологічної допомоги. Також у компанії обіцяють робити все можливе, щоб наші герої почувалися комфортно під час поїздок.
«Наші стюарди та провідники вже завтра пройдуть перші тренінги психологічної допомоги. Життя і війна вже навчили їх підбирати слова та заспокоювати пасажирів у дуже непростих ситуаціях — діток, які втратили батьків, старих, які втратили все і тікають від війни… вони радіють, сміються, плачуть разом із пасажирами. Але треба ще більше вчитися, ставати професіоналами для того, щоб бачити різні психологічні стани і, по суті, ставати психологами для тих, хто мандрує разом із нами… Як навчити ввічливості всіх пасажирів, чесно скажу, ми не знаємо. Але давайте покажемо, що нормальних – тих, які вдячні ЗСУ та окремим бійцям за їхній щоденний подвиг, – набагато більше. Давайте дякувати за службу, коли зустрічаємо в поїзді хлопців у формі, підбадьоримо їх приємним побажанням. А якщо бачимо, що людину поруч ображають (в уніформі ця людина чи ні) – давайте не залишатись осторонь, а ставити на місце тих, хто таке собі дозволяє», — звернувся Петровський.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, які гаджети потрібно мати на випадок вимкнення електрики.