Зранку 19 вересня багато користувачів мобільного оператора “Київстар” повідомили про повне зникнення зв’язку. Офіційних коментарів щодо цього наразі не було. Повна відсутність зв’язку призвела до недоступності таких функцій, як СМС-повідомлення, перевірка балансу чи користування мобільним інтернетом.
Про це повідомляє Інформатор.
Значна кількість звернень свідчить, що зв’язок зник раптово та повністю. Жодної можливості скористатися послугами оператора у абонентів немає. Повідомлення надходять з багатьох міст України.
На сторінці оператора у Facebook оголошень з приводу цього наразі не було. Користувачі стали залишати коментарі щодо мережі під іншими публікаціями. На це офіційний акаунт “Київстар” здебільшого відповідає тим, що фіксує звернення та відправляє дані для аналізу стану мережі.