Сервіси ПриватБанку працюють у штатному режимі, але є альтернативні канали зв’язку з банком

Збій у роботі «Київстар», викликаний потужною хакерською атакою, частково вплинув на роботу деяких терміналів і банкоматів «ПриватБанку».

Ми звернулися по коментар до Олександра Жильцова, менеджера з комунікацій ПриватБанку.

 

«Сервіси ПриватБанку працюють у штатному режимі, — відповів Олександр Жильцов. — Звісно, ми обізнані з ситуацією щодо тимчасових складнощів у мобільного оператора Київстар. Це може вплинути на роботу певних POS-терміналів, банкоматів ПриватБанку, але ми робимо все, щоби клієнти почувалися впевнено. Якщо тимчасово вам не вдається виконати якусь послугу в терміналі чи банкоматі, рекомендуємо зв’язуватися з банком через альтернативні канали, використовувати альтернативні банківські інструменти. Клієнт, навіть якщо у нього не працює мобільний зв’язок, може зв’язатися з банком дзвінком через Приват24 чи написати в чат онлайн-підтримки. Також можна отримати інформацію в соціальних мережах, написавши до банку. Сподіваємось на швидке вирішення проблеми».

 

За словами фахівця, всі відділення банку зараз працюють у звичайному режимі. 

Джерело

Новости Днепра