Кривий Ріг реалізує велику програму з Люксембургом щодо підвищення якості освіти у нашому місті. В межах проєкту тривають заходи, присвячені обміну досвідом між педагогами. Сьогодні у місті пройшла вже третя магістральна (не) конференція EdCamp.
Реформування освіти, обговорення партнерства між навчальними закладами і громадськими організаціями, розгляд нових методик навчання. І це тільки частина тем (не) конференції, яка пройшла сьогодні на базі 129-го ліцею для близко двохсот представників вузів, дитячих садків, закладів профтехосвіти.
«Я дуже добре пам’ятаю, коли все починалося, коли Неля Сергіївна мене набрала і сказала, а давайте будемо брати участь. Для мене це було незрозуміло, але участь вирішили брати. Пам’ятаю, як проводили відбірковий турнір-конкурс, задавали питання, на які думав, не буде відповіді, але у нас все вийшло», — згадує голова Довгинцівської райради Ігор Ратінов.
На конференції запрошені спікери обговорювали з учасниками також новітні підходи у роботі освітян в особливих умовах.
«В своїй майстер-студії будемо розповідати про особливості сучасного підлітка. На етапі дорослішання дитина проходить складні випробування, шукає себе, своє місце в цьому житті. Для того, щоб їй допомогти вчитель і викладач повинен сам орієнтуватися в цих закономірностях. Тому сьогодні будемо говорити про лабіринти дорослішання», — говорить завідуюча кафедрою загальної вікової психології КДПУ Наталя Токарева.
«Ці люди професійно займаються подоланням освітніх втрат. Вчать, як бути наснаженим у нашій важкій професії. Спікерів в кожній паралелі очікуємо по 7 чоловік. Відбудеться величезна дискусія «Чи буває дитини забагато». Спілкуватись і виказувати свої думки будуть люди різних професій, батьки та учнівство. Поговоримо і про те, як зробити так, щоб дитина залишалася у рідному місті після того, як виросте, — ділиться планами заступниця директора з навчально-виховної роботи 129-го ліцею Жанна Лук`яненко.
Своїми напрацюваннями та досвідом міжнародного партнерства приїхали поділитися освітяни з Києва, Харкова, Черкас та Дніпра. Занурити криворіжців в грузинський колорит взялася Леся Харітоненко.
«13 років тому вони відмовилися від атестації і вважають, що сертифікація є тим об’єктивним процесом, де не залучений директор школи. Оцінюють професійність вчителя незалежні експерти і для них це мега престижно. Кожен вчитель намагається кожні 3 роки пройти сертифікацію, аби мати вище щабель. Коли створені електронні кабінети в мережі по всій країні, тоді батьки мають до них доступ, а також можливість дізнатися про вчителя. І вже тоді вони можуть пишатися, що саме ця вчителька навчає нашу дитину. Здорова конкуренція зростає і це дуже круто», — запевняє завідуюча закладом дошкільної освіти, вчителька української мови та літератури (м. Київ) Леся Харітоненко.
Педагоги кажуть, попри важку ситуацію в країні мають об’єднатись заради дітей та надати їм можливість розвиватись у власному місті. А отримані знання допоможуть вдосконалити індивідуальні навички задля нових змін в освіті.