«Освіта у місті довжиною в життя». У Кривому Розі сьогодні ділились досвідом освітяни з усієї України

Кривий Ріг реалізує велику програму з Люксембургом щодо підвищення якості освіти у нашому місті. В межах проєкту тривають заходи, присвячені обміну досвідом між педагогами. Сьогодні у місті пройшла вже третя магістральна (не) конференція EdCamp.

Реформування освіти, обговорення партнерства між навчальними закладами і громадськими організаціями, розгляд нових методик навчання. І це тільки частина тем (не) конференції, яка пройшла сьогодні на базі 129-го ліцею для близко двохсот представників вузів, дитячих садків, закладів профтехосвіти.

 

«Я дуже добре пам’ятаю, коли все починалося, коли Неля Сергіївна мене набрала і сказала, а давайте будемо брати участь. Для мене це було незрозуміло, але участь вирішили  брати. Пам’ятаю, як проводили відбірковий турнір-конкурс, задавали питання, на які думав, не буде відповіді, але у нас все вийшло», — згадує голова Довгинцівської райради Ігор Ратінов.

 

На конференції запрошені спікери обговорювали з учасниками також новітні підходи у роботі освітян в особливих умовах.

 

«В своїй майстер-студії будемо розповідати про особливості сучасного підлітка. На етапі дорослішання дитина проходить складні випробування, шукає себе, своє місце в цьому житті. Для того, щоб їй допомогти вчитель і  викладач повинен сам орієнтуватися в цих закономірностях. Тому сьогодні будемо говорити  про лабіринти дорослішання», — говорить завідуюча кафедрою загальної вікової психології КДПУ Наталя Токарева.

 

«Ці люди професійно займаються подоланням освітніх втрат. Вчать, як бути наснаженим у нашій важкій професії. Спікерів в кожній паралелі очікуємо по 7 чоловік. Відбудеться величезна дискусія  «Чи буває дитини забагато».  Спілкуватись і виказувати свої думки будуть люди  різних професій, батьки та учнівство. Поговоримо і про те, як зробити так, щоб дитина залишалася у рідному місті після того, як виросте, —  ділиться планами заступниця директора з навчально-виховної роботи 129-го ліцею Жанна Лук`яненко.

 

Своїми напрацюваннями та досвідом міжнародного партнерства приїхали поділитися освітяни з Києва, Харкова, Черкас та Дніпра. Занурити криворіжців в грузинський колорит взялася  Леся Харітоненко.

 

«13 років тому вони відмовилися від атестації і вважають, що сертифікація є тим об’єктивним процесом, де не залучений директор школи. Оцінюють професійність вчителя незалежні експерти і для них це мега престижно. Кожен вчитель намагається кожні 3 роки пройти сертифікацію, аби мати вище щабель. Коли створені електронні кабінети в мережі по всій країні, тоді батьки мають до них доступ, а також можливість дізнатися про вчителя. І вже тоді вони можуть пишатися, що саме ця вчителька навчає нашу дитину. Здорова конкуренція зростає і це дуже круто», —  запевняє завідуюча закладом дошкільної освіти, вчителька української мови та літератури (м. Київ) Леся Харітоненко.

 

Педагоги кажуть, попри важку ситуацію в країні мають об’єднатись заради дітей та надати їм можливість розвиватись у власному місті. А отримані знання допоможуть вдосконалити індивідуальні навички задля нових змін в освіті.

 

 

Джерело

Новости Днепра