Новий сервіс «Укрзалізниці»: претензійне повернення квитків доступне онлайн

«Укрзалізниця» запускає онлайн-сервіс претензійного повернення квитків. Про це повідомила пресслужба компанії.

Щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково буде заповняти паперову заяву. Процес відтепер цифровізований.

 

Охочим скористатися послугою необхідно:

 

1. Перейти за посиланням.

2. Обрати вкладку «Претензійне повернення квитків».

3. Заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті.

4. Підписати заяву за допомогою Дія. Підпис.

5. Дочекатись результатів розгляду заяви.

 

 

Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

 

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

 

 

Претензійне повернення вже можна проводити онлайн, якщо квитки купували у застосунку «Укрзалізниці», на офіційному сайті, також послуга працює для групових квитків, оформлених у касі.

 

Повернення паперових квитків, придбаних у касі через онлайн-сервіс, наразі недоступне, але над впровадженням цієї можливості вже працюють.

 

Фото з мережі Інтернет

Джерело

Новости Днепра