На популярні криворізькі маршрути 228 та 228А вийшли два нових автобуси

У складних воєнних умовах Кривий Ріг зберігає злагоджену й організовану життєдіяльність. Дуже важлива складова нашого повсякдення — комунальний транспорт, який у Кривому Розі є безкоштовним для всіх мешканців. Це вагомий чинник, оскільки в нашому специфічно видовженому місті — найдовші транспортні маршрути в країні.

Тож безоплатний проїзд, приміром, від Інгульця до Даманського (більше 100 км лише з однієї пересадкою), дає криворізьким родинам відчутну економію бюджету. Натомість заощаджені гроші містяни зможуть витратити на необхідне: харчі, розваги, одяг чи ліки. Автобуси 228 і 228-А, які поєднують південну частину міста з північною, стали дуже популярними. Сьогодні на ці маршрути вийшли ще два нових автобуси. Відтак інтервал руху скоротився до 25-ти хвилин.

 

«Це найдовші автобусні маршрути у країні – 43 км (в обидві сторони 86 км). 10 сучасних низькопідлогових автобусів GULERYUZ, які нам вдалося придбати та випустити на лінії у 2023 році, зарекомендували себе дуже добре. Головне, вони подобаються пасажирам. За останні роки у місті було відкрито 5 нових автобусних маршрутів (1, 1А, 4, 8, 228А). І за час війни не скорочено жодного! Комунальний транспорт не зупинявся ні на день», — підкреслює голова Ради оборони Олександр Вілкул.

 

Сьогодні зранку на зупинці «Площа Захисників України» (Визволення) було багатолюдно.

«Так, це затребуваний автобус. Нормально їздить, не запізнюється, як і годиться», — каже нам пані Світлана в очікуванні 228-го.

 

З центру міста у віддалені північні райони муніципальними автобусами їхати швидко і зручно.

 

«Це лише у нас транспорт безоплатний. У мене син живе у Запоріжжі, так там такого немає, вони дивуються. Дякуємо нашому керівництву, що возить нас безплатно», — каже криворожанка Ольга.

Збільшити кількість автобусів на маршрутах 228 і 228а вдалося завдяки підготовці нових спеціалістів, — зазначають на підприємстві «Міський тролейбус».

 

«Коли виникла проблема з браком водіїв автобусів, то з’явилась необхідність зменшення випуску. Але з часом ми скоротили дефіцит водійських кадрів. Зараз навчаємо водіїв автобусів у автошколі №1. І от з листопада ми додали 2 машини, а сьогодні ще 2. Тепер буде 9 одиниць на маршруті. Інтервал між цими автобусами — до 25 хвилин», — пояснює директор КП «Міський тролейбус» Олександр Приходько.

 

За ці три роки війни міська влада працює над тим, щоб комунальний транспорт розвивався. Аби задовольнити попит, у місті відкривають нові маршрути і збільшують кількість машин. Капітально відремонтували 17 тролейбусів і 6 трамваїв. На лінії виходять 32 автобуси, 80 тролейбусів, 62 трамваїв і швидкісний. Вони перевозять близько 242 тисяч пасажирів щодня. 

 

 

Джерело

Новости Днепра