На Каметсталі «чіпували» тепловози

Про це повідомили на підприємстві.

«Залізорудна сировина, кокс, ковші з гарячим чавуном, інші вантажі, необхідні для виробництва – усе це пересувається територією комбінату залізничними коліями. По рейках відправляється замовникам і готова металопродукція. Аби покращити ефективність логістичних процесів на Каметсталь тепловози підприємства удосконалили навігаційними системами GPS.
Встановлення електронних систем стеження суттєво полегшить роботу працівників диспетчерської служби. Завдяки новому обладнанню, вони зможуть фіксувати місцезнаходження локомотивів та вести централізований контроль за їх пересуванням, а машиністи, в свою чергу, виконувати більш раціональні маневри. Як наслідок, значно скоротиться час простою тепловозів та витрати на перевезення вантажів.

Щодоби на підприємстві працюють в середньому 30 локомотивів, тож коли вони рушають розгалуженими залізничними артеріями підприємства, персоналу, що керує процесами перевезення, дуже складно відстежити, де саме знаходиться той чи інший тепловоз і, як наслідок, уникнути вимушених зупинок. Для того, щоб локомотиви були максимально завантажені, фахівці встановили системи GPS на весь рухомий склад, що знаходиться в експлуатації.
Відтепер тепловозам, що пересувають вантажні вагони, не доведеться зупинятися та чекати, поки проїдуть інші, а, отже, не втрачатиметься дорогоцінний для технології виробництва час. Також тепер у залізничників є можливість аналізувати та вивіряти маршрути пересування локомотивів за певний проміжок часу», — йдетьяс у повыдомленні.

Новости Днепра