Розсилка повідомлень — корисна послуга, яку часто використовує бізнес. На жаль, до деяких СМС користувачі ставляться з острахом, адже через дії шахраїв можна втратити власні кошти. Тому все частіше бізнес обирає масову розсилку в месенджерах. Такий вибір не випадковий, адже мобільні додатки мають низку переваг в порівнянні із SMS.
В чому переваги використання месенджерів
Щоб досягти найкращих результатів, важливо знати як зробити розсилку у Вайбері максимально ефективною та враховувати не лише зміст повідомлень, а й час їх відправлення, сегментацію аудиторії та аналіз відгуків.
Серед найбільш поширених додатків для спілкування в українців: Viber, Telegram, WhatsApp. Кожен з них має власні особливості, плюси та мінуси. Проте всі вищевказані месенджери об’єднує низка переваг над SMS:
- більша кількість символів в одному повідомленні (1000 знаків проти 160 на латиниці для СМС);
- доставка медіафайлів (картинки, анімація, відео, голосова пошта тощо);
- адаптація під екран смартфона (вертикальні повідомлення високої чіткості);
- можливість встановлювати кнопки, посилання, голосування;
- дзвінок в компанію одним натисканням та багато іншого.
Головне впевнитися, що конкретний абонент використовує месенджер. Для цього сервіс AlphaSMS пропонує різноманітні інструменти. Тут можна знайти поради щодо того, як зацікавити клієнтів через розсилку, а також інструменти для аналізу результатів.
Таким чином, масова розсилка у месенджерах — вагомий інструмент, який підвищує ефективність рекламної кампанії. Можна використовувати й інші способи, як e-mail та RCS.
Чи варто забувати про СМС?
Попри те, що дехто вважає короткі повідомлення застарілою традицією, спеціалісти сервісу AlphaSMS не рекомендують відкидати цей перевірений часом варіант. Наприклад, про акцію та знижки в магазині можна повідомити через СМС.
Використання SMS — хоча й застарілий, проте важливий спосіб розсилки. Частина клієнтів користується звичайними кнопковими телефонами, а інші не використовують конкретні месенджери.
Проте будь-яка модель приймає SMS, тому клієнти обов’язково дізнаються про акції чи іншу важливу для них інформацію. Для максимально ефективної рекламної кампанії варто використовувати одразу кілька методів взаємодії з клієнтами.