Куди зникають гроші із карток у клієнтів “Приватбанку”

Клієнти «Приватбанку» скаржаться на масове зникнення грошей з рахунків.  Кошти зникають як із дебетових карт, так і з кредитних лімітів. Чи вдасться їх повернути?

Крадуть кошти найчастіше не одним переказом, а пачкою невеликих транзакцій по 500-600 гривень. Але у сумі зникають великі суми. Люди вказують, що одержувачем їхніх грошей у банківському звіті вказується якась американська компанія UPS, що спеціалізується на експрес-доставці та логістиці.

 

Інформація про несанкціоновані перекази на користь UPS з’являлася ще в середині жовтня. Наприклад, клієнт “Привату” під ніком Zmejuchka88 повідомила, що у неї за три транзакції на користь цієї компанії зняли 20 тисяч гривень, хоча вона сама не підтверджувала таких сплат.

 

Ще один клієнт “Приватбанку” з ніком Polyaole повідомив про “несанкціоновану плату на якесь LLC у Штатах, без підтвердження, з перевищенням встановленого ліміту на інтернет-платежі”.

 

У пресслужбі Приватбанку заявляють, що проводять розслідування у кожному випадку шахрайства і роблять все, щоб захистити інтереси своїх клієнтів.

 

Все, що можуть зробити клієнти, яких ошукали,  заблокувати  ненадійні картки, отримати нові і чекати компенсацій від банку.

 

В офіційних відповідях  “Привату” також зазначається, що крадіжки з рахунків спричинені крадіжкою даних про картки людей.

 

“Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як-от СVV-код та термін дії разом з номером картки. Цю інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, але й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину та недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням на підтримку банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій у міжнародній платіжній системі”, – йдеться в одному з них.

За правилами міжнародних платіжних систем VISA та MasterCard, банк має 120 днів на розслідування та повернення коштів постраждалим, про що банк повідомляє клієнтів. Це максимальний термін, але краще людям розраховувати, що швидше повернути гроші не вийде.

 

“Ситуацію бачимо. Це негативна кампанія проти банку. З кожної нагоди ведемо детальне розслідування”, – сказав прессекретар “Приватбанку” Олег Серга.

 

 

Джерело – український діловий канал «Експерт».

Джерело

Новости Днепра