Сторінки Facebook вже давно перестали бути просто майданчиком для спілкування. Велика кількість брендів використовує можливості цієї платформи для презентації своєї продукції.
Вони планують, запускають та вдосконалюють рекламні кампанії, прагнуть отримати максимальний зиск від вкладених коштів. Проте є ще бізнеси, які обрали інші канали для залучення клієнтів. У цій публікації ми розповімо, чому варто додати цей інструмент до свого маркетингового плану і які можливості для рекламування пропонує Фейсбук.
Чому варто представити свій бізнес на Facebook
Серед причин, чому потрібно використовувати можливості Facebook для просування свого бренду, виділяються наступні:
— Facebook — це велика бізнес-спільнота. Понад 200 мільйонів підприємств з усіх куточків світу використовують інструменти Facebook. Бренди збільшують свою присутність на цій платформі, щоб ділитися основною інформацією та описами своїх продуктів і послуг. За допомогою цих сторінок компанії можуть охопити одну з найбільших у світі спільнот і створити свою аудиторію;
— доступ до платформи у кожного під рукою. Статистичні дані DataReportal показують, що користувачі проводять у додатку в середньому 19,5 годин щомісяця. Це не тільки підтверджує, що Facebook — найпопулярніша соцмережа, але й показує, що потенційні клієнти піддаються впливу різних брендів у своїх стрічках. Чим більше часу люди проводять на зв’язку, тим більше шансів на те, що вони побачать рекламу та цікаві публікації;
— Facebook — це майданчик для маркетологів. У цій мережі можна ділитися майже всіма типами контенту. Ви можете використовувати платформу не лише для розширення цільової аудиторії, але й для взаємодії з клієнтами. Реклама у Facebook також дає змогу використовувати наявну інформацію про споживачів для вдосконалення стратегій і націлювання на потрібні групи аудиторії;
— Фейсбук дає можливості дізнатися про нові бренди. Численні опитування свідчать про те, що багато хто використовує Facebook для активного пошуку продуктів, причому більшість із них знаходили нові продукти в стрічці новин, на сторінках і в групах. Крім спілкування та обміну повсякденними новинами, користувачі також витрачають значну кількість часу на дослідження та пошуки натхнення.
Розуміння того, що шукають ваші клієнти, може допомогти підвищити їхні шанси знайти ваші продукти чи послуги та, зрештою, збільшити продажі. Можна з упевненістю сказати, що більшість вашої аудиторії, якщо не вся, використовує Facebook, як і ваші конкуренти. Щоб залишатися попереду в грі, потрібно максимально використати всі можливості, які пропонує Facebook, і переконатися, що ви включили його у свою стратегію просування.
Основні можливості Facebook Ads Manager
Запустити рекламу на Facebook можна через Ads Manager. Цей сервіс надає користувачам повний набір інструментів для успішного просування.
Ви можете точно налаштувати цільову аудиторію, щоб показувати рекламу саме тим, хто вам потрібен. Налаштування можливе на основі інтересів, демографічних характеристик, поведінки користувачів та інших даних.
У рекламодавців є всі необхідні можливості для контролю бюджету і ставок. Можна задавати денний або загальний бюджет кампанії, а також вибирати стратегії ставок, щоб мінімізувати витрати й досягти більш високих результатів.
Ads Manager надає детальну аналітику для кожного оголошення в кампанії, що полегшує тестування. Ви зможете відстежувати ключові метрики — охоплення, кількість кліків, вартість за клік, конверсії та інші показники. Це дозволить оперативно коригувати налаштування кампанії для покращення результатів.
На платформі можна створити різні типи реклами: фото, каруселі, слайд-шоу та інші формати. Також доступна функція, яка допомагає протестувати кілька версій одного оголошення, виявити найефективніші креативи та використовувати їх для майбутніх кампаній.
Крім того, Ads Manager постійно оновлюється та пропонує нові функції для рекламодавців, тож важливо стежити за оновленнями та ефективно управляти процесом просування свого бізнесу на Facebook.
Джерело: https://wezom.com.ua/ua/blog/facebook-advertising