Дніпропетровський національний історичний музей ім. Яворницького посів 16 місце у рейтингу найвпливовіших музеїв світу за версією MuseumWeek 2025.
Як розповіли у музеї до акції MuseumWeek наша установа приєдналася у 2015 році і у 2025-му році заклад вже вдесяте бере у ній участь. Участь у рейтингу означає, що музей активно взаємодіє зі своєю та світовою аудиторією. В першу чергу, завдяки соціальним мережам, де заклад постійно розповідає про свою діяльність та висвітлює заходи.
З 2 по 8 червня музеї та культурні діячі об’єдналися онлайн, щоб ділитися історіями, розпочинати дискусії та підкреслювати життєво важливу роль культури у побудові більш інклюзивних, пов’язаних та сталих суспільств. Згідно з даними, наданими аналітиками з Talkwalker, цього року у Музейному тижні взяли участь 17500 унікальних авторів.
Від України було багато учасників, але статисти рахували виключно пости в Х і Instagram. Тому в рейтингу тільки три музеї з України, і перший – наш історичний музей.
Декілька постів музею потрапили в топ-5 акції:
2 червня, перший день, пост про використання ШІ в музейній справі. Листівка Яворницького біля скіфського ідола: оригінал і робота ШІ.
3 червня пост про перший в місті електричний трамвай.
8 червня пост про “морські” експонаті з колекції музею: стулки устриці, зуби акули та белемніти (“чортові пальці”).