Найбільший український оператор зв’язку “Київстар” як компенсацію за проблеми зі зв’язком під час масштабного збою надасть наявним абонентам можливість безоплатного користування послугами, на які вони мають передплату, протягом місяця і виділить 100 млн грн на Збройні сили України, повідомила компанія в четвер.
Про це пише Інтерфакс-Україна.
“У соцмережах ми бачили багато пропозицій перенаправити персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Ми вирішили не обирати – компенсації чи донат. Тому, крім скасування плати за тариф, “Київстар” виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ”, – наведено в релізі слова президента компанії Олександра Комарова.
Уточнюється, що абонентам передоплати, контракту і контрактним абонентам із послугою “Домашній інтернет” не буде списано планової плати за пакет послуг у період із 22 грудня до 21 січня, тоді як усім іншим абонентам послуги надаватимуть безоплатно з 1 до 31 січня.
Уточнюється, що для корпоративних клієнтів це буде оформлено у вигляді знижки в 100% на плату за тариф з використанням послуг мобільного зв’язку, фіксованого інтернету, передавання даних і телефонії з 1 до 31 січня.
Як повідомлялося, після збою рано-вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, “Київстар” розпочав відновлення послуг голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах знову запрацював мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.
Про повне відновлення всіх послуг, включно з смс і мобільним інтернетом у роумінгу, компанія заявила 20 грудня.