Сьогодні дніпровським пабліками пролетіла інформація про те, що мешканці ж/м Північний обурені тим, що третю добу в оселях немає води, вийшли на протест. Зокрема почали перекривати дороги.

Проблеми з водопостачанням Північного та Південного виникають не вперше, і люди вважають що винна Укрзалізниця, яка обслуговувала (чи обслуговує насосно-фільтрувальну станцію).
Проте ввечері з’явилася заява Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».
Наводимо її:
Придніпровська залізниця спростовує інформацію про причетність до проблем з водопостачанням у Самарському районі м. Дніпра.
Регіональна філія не має жодного стосунку до проблем з водопостачанням у Самарському районі міста Дніпра, зокрема на житлових масивах Північний та Південний, як про це повідомляють деякі ЗМІ та місцеві інтернет-пабліки.
Майже синхронно свою непричетність до проблем мешканців спростувало і КП «Дніпроводоканал»:
У соцмережах поширюється неправдива інформація про нібито причетність КП «Дніпроводоканал» ДМР до проблем із водопостачанням у Самарському районі м. Дніпра, а саме на житлових масивах Північний та Південний через ремонтні роботи на насосно-фільтрувальній станції Придніпровської залізниці.
Офіційно повідомляємо: водопровідні мережі, що забезпечують ці райони, перебувають на балансі Придніпровської залізниці. Їхню експлуатацію, обслуговування та ремонт здійснює виключно вищезазначене підприємство.
КП «Дніпроводоканал» ДМР не має стосунку до аварійної ситуації та не може впливати на терміни відновлення водопостачання.
ℹ️Щоб підтримати мешканців у цей період, КП «Дніпроводоканал» ДМР організувало підвезення технічної води та готове й надалі надавати допомогу людям у межах своїх повноважень.
Тож виявляється ніхто не винен, а люди все одно сидять без води.
