Безпека руху. На криворізьких перехрестях встановлять ще 27 систем автономного живлення

Росія тероризує нас ударами по енергетиці та розподільних мережах. Ми пережили блекаути та знеструмлення, які, на жаль, можуть знову повторюватись. Торік аварійні вимкнення електрики спричиняли транспортний колапс у Кривому Розі. Через загрозливу й непередбачувану ситуацію, у нашому місті 30 світлофорів на інтенсивних перехрестях обладнали джерелами безперебійного живлення.

«Учора й сьогодні в області знову вводили аварійні вимкнення. Цього року у Кривому Розі їх ще не було, але спрогнозувати, що буде далі, ми не можемо, — міркує голова Ради оборони Олександр Вілкул. — Ми всі пам’ятаємо, що було на дорогах у блекаути, і поліцейські регулювальники не завжди могли з цим упоратись. Тому ми реалізуємо важливий проєкт задля безпеки дорожнього руху. Торік ми обрали 30 найбільш завантажених міських перехресть і встановили на світлофорах системи автономного живлення. Тобто при знеструмленні, навіть при повному блекауті, ці світлофори будуть працювати. Цьогоріч ми встановимо ще 27 систем автономного живлення на перехрестях зі жвавим трафіком».

 

Ці системи автономного живлення при знеструмленнях забезпечують надійну роботу світлофорів на 15- 20 годин, залежно від потужності світлофора, — каже керівник ТОВ «Криворіжелектромонтаж» Владислав Кулемін.

 

«Джерело безперебійного живлення складається з інвертора, акумуляторної батареї для охолодження системи і підігріву, автоматичного управління. В ньому встановлений модульний пульт передачі даних на диспетчерський пульт і система охорони для індикації відкривання джерела сторонніми, а також звукова сигналізації безпосередньо на місті», — пояснює Владислав Кулемін. 

 

За словами фахівця, ці пристрої чудово показали себе на практиці. Вони мають функцію обігріву під час морозів і вентиляцію для охолодження у літній період. У майбутньому джерела безперебійного живлення  дообладнають системою підзарядки від сонячних станцій.

 

Перелік пріоритетних перехресть сформували разом з патрульною поліцією. Кожна система розрахована на комплекс світлофорів, у тому числі пішохідних. Для віддаленого моніторингу встановлено модуль передачі даних. Система самостійно переходить на резервне живлення, тому для водіїв це переключення відбувається непомітно.

 

Джерело

Новости Днепра