АТ «Криворізька теплоцентраль» відкрила цілодобову гарячу телефонну лінію для звернень городян. Звернення чи скаргу тепер можна залишити за єдиним номером: 067-566-96-86.
Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» — механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у наших споживачів, — повідомили на підприємстві.
На лінії працює команда, якій у режимі 24/7 можна залишити:
— інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
— заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
— заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей, — уточнили в Теплоцентралі.